Makijaż paletką Cocoa Blend - Zoeva






Poniższy makijaż oka został wykonany paletką Cocoa Blend niemieckiej firmy Zoeva. [Zoiva]
Jak zapewne wiesz, można kupić ją w sklepie internetowym Mintishop.

Aktualnie jest w cenie 89.90zł. Czy to dużo? Jak na jednorazowy wydatek owszem. Jak na rozbicie pojedynczych cieni? Nie bardzo. Jeden cień kosztuje przecież w przeliczeniu 8.99zł - to chyba niewielki koszt jak na świetną jakość. Cienie są bardzo, ale to bardzo napigmentowane. Ja jestem ich wielką fanką i jak widzę, podbijają one serce wiele kobiet, które zaczynają zabawę z makijażem jak i profesjonalnych wizażystów.

Samo zdjęcie poniżej nie jest niestety udane. Użyłam 5 cieni, które na zdjęciu ukazane są jako jedna plama. Cóż, muszę zdecydowanie robić zdjęcia w naturalnym świetle.







Na całej powiece użyłam jako bazy pierwszego, najjaśniejszego cienia tj. BITTER START, następnie na ruchomej powiece po wewnętrznej stronie PURE GANACHE, a przy zewnętrznym kąciku WARM NOTES jak i SUBTLE BLEND.

Dół maźnęłam od wewnętrznego kącika ponownie bazą oraz FRESHLY TOASTED.

Gdzie ten metaliczny róż na zdjęciu?





A tak prezentuje się cała paletka:


















swatche


















Na razie używałam ją wyłącznie do makijażu wieczorowego, jednak z pewnością można używać ją i na co dzień do pracy, szkoły - wystarczy użyć matowych cieni i odrobinę satyny. Cudo! Nie ma tutaj cienia którego nie będę używać. Każdy kolor jest naprawdę piękny i kochane... nie bójmy się ich używać!

Co ważne formuła nie zawiera: parabenów, olei mineralnych, zapachów czy ftalanów.






2 komentarze:

  1. widziałam juz tą paletke u kogos innego, cudne są. ale nigdy nie mialam stycznosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zawsze zabieram się za robienie makijaży o zbyt późnej godzinie i potem jest problem żeby zrobić zdjęcie...Znam ten ból.

    Paletka jest prześliczna, sama posiadam Carmel Melange od Zoevy, jest świetna!

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie- dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem.
    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw komentarz, będzie mi bardzo miło. W komentarzu nie musisz się promować - sama chętnie obejrzę Twój blog :)

Copyright © 2016 MARJASSI LIFE , Blogger