MAKIJAŻ NA SOBOTĘ - part 1

Mówi się, że sobota dzień kota, u mnie będzie to dzień w którym zaprezentuję moje makijaże.

Co prawda nie jestem profesjonalistką, do tego stopnia jest mi bardzo daleko..hmm nawet nie widzę światła w tunelu, gdzie na końcu można byłoby się tak nazwać, lecz lubię się trochę nim pobawić, poobserwować inne makijaże i trochę czerpać inspiracji dla siebie.

Wczoraj pobawiłam się trochę paletką "Smokey" Zoevy oraz cieniem brokatowym z Inglota (dół powieki). Makijaż ten robi się bardzo szybko (ok. 5-10 minut).





Zapraszam zatem na mój makijaż na sobotę:






Na szczęście w następnym tygodniu jestem umówiona w gabinecie kosmetycznym na regulację brwi, dlatego nie będzie to wyglądać tak źle.

Oczywiście zachęcam do sprawdzenia również moich pozostałych postów na temat makijaży, które widoczne są pod tym.
A jeżeli jakkolwiek interesują Cię aktualne informacje (co testuję aktualne, co polecam) to również zapraszam na mój instagram:  KLIK 

Na chwilę obecną jest sobota rano, dlatego życzę Ci pięknego dnia. U mnie jest aktualnie -15 stopni, dlatego przydałoby się trochę słoneczka, czego życzę i Tobie.

Pozdrawiam,
M.



8 komentarzy:

  1. Ładny i idealny na wyjście z domu w sobotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny makijaż! Kreska idealna a ten cień z inglota dodaje uroku:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się w końcu nauczyć robić kreski! Makijaż świetny, lubię takie kolory :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno bardzo dobry trik jest z taśmą klejącą, ale jeszcze nie próbowałam ;)

      Usuń
  4. Bardzo mi się ten makijaż podoba , świetnie Ci pasuje:)!
    Pozdrawiam http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie Ci wyszło ! ;)
    http://kiciaxe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw komentarz, będzie mi bardzo miło. W komentarzu nie musisz się promować - sama chętnie obejrzę Twój blog :)

Copyright © 2016 MARJASSI LIFE , Blogger